Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Unde vom ajunge oare?

Ideea a inceput de la postare facuta pe facebook de mine.
M-am saturat sa intru prin baruri si primul lucru care il aud e muzica data la maxim si se aude voce unei "dive"imitand un orgasm,sau vocea unui "div" care vorbeste despre sex.
Culmea este ca in ziua de azi tinerii,bine si  eu sunt tanara dar am o alta viziune asupra vietii,sunt din ce in ce mai interesati de  melodii de genu.Multe persoane  raman uimite cand aud ce muzica ascult pe langa genul care m-a format.Daca ii pui la un tanar o melodie de a lui Herry Belafonte sau Edith Piaf  iti spune ca e nasoala sau alte chestii de genul.Eu sunt de principiu ca muzica veche este muzica buna...
Sau daca asculti trupe gen Black Sabbath ,Metallica sau Pink Floyd ,Kiss si altele...nu stii ce e ala rock  sau metal..sa fim seriosi desi sunt si trupe bune in ziua de azi tot ei raman granzii genului.
Sa revenim la subiect,chiar mi-a ajuns pana in gat muzica aceea care promoveaza comportamente indecente si limbaj vulgar....Nu stiu unde vom ajunge 
Alt gen care imi generaza greata si repulsie sunt manelele.Nu ca poate nu transmit ceva,bine pentru mine nu transmit nimic dar asta e alta problema.in acele "compozitii" se foloseste un limbaj de sant care iti induce o stare de ura pentru "dusmani",sa iubesti  banii pana la moarte ,sau "sa misti din buric" pentru un obsedat sexual/...Cah.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu